Acesta a apărut cu precădere în articole care fac referire la industria bancară, dar și în materiale în care se anunță înlocuirea sa din funcția de președinte executiv al BCR. Bruynseels a fost urmat în top de către manageri din același sector – Steven van Groningen (Raiffeisen Bank), cu 53 de apariții, și Radu Ghețea (CEC Bank), cu 40 de apariții.

Steven van Groningen a avut două zile pline, potrivit numărului de articole în care a apărut – 25 noiembrie 2011(când a apărut în articole care îl citau pe Traian Băsescu, președintele României, criticând băncile austriece) și 27 ianuarie 2012 (în articole legate de întâlnirea dintre el și Traian Băsescu pentru a discuta despre necesitatea dezvoltării capitalului românesc prin stimularea economisirii).
Radu Ghețea a avut și el ziua sa, pe 12 decembrie 2011. El a apărut citat în articole în care se scria despre cum Banca Națională a României recomanda băncilor să relaxeze restructurarea creditelor.
Potrivit aceluiași studiu, în perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012 au fost publicate 364 de articole care au făcut referire la șefii celor mai mari companii din România. În topul primilor zece manageri cu cea mai largă expunere în presă apar și CEO ai companiilor din alte industrii, precum Mariana Gheorghe (Petrom) – 30 apariții, Jerome Olive (Automobile Dacia) – 12 apariții sau Inaki Berroeta (Vodafone) – 11apariții.
Dintre șefii de companii din raportul realizat de mediaTRUST, Mariana Gheorghe a avut patru apariții negative, Robert Rekkers două apariții, iar Jerome Olive și Sanda Nicoară câte o apariție negativă.

În total, au fost 7.771 de articole care au citat companiile în care conduc șefii din raportul mediaTRUST. Companiile cu cel mai mare număr de apariții media au fost cele din sectorul bancar, urmate de cele din industria auto, carburanți, telecom și asigurări.
mediaTRUST România a fost înființată în 1999 și furnizează servicii de monitorizare către companii românești și străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizație internațională a agențiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deținută în proporție de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia.