Rezultatele studiului au fost publicate aseară, la fel cum s-a întâmplat la fiecare sfârşit de an de la apariţia Facebook, iar scopul demersului este acela de a stabili şi de a le transmite utilizatorilor care au fost cele mai populare subiecte ale anului şi care sunt tendinţele culturale.

Aşa cum se poate vedea şi mai jos, multe dintre statusurile de pe Facebook şi interacţiunile la care acestea au condus au avut la bază moartea lui Osama bin Laden, în primul rând şi dispariţia lui Steve Jobs şi a cântăreţei Amy Winehouse.

"Procesul adunării de date este unul cronofag, însă şansa de a afla despre ce mai vorbeşte lumea este una rară", a declarat pentru Mashable Eytan Bakshy, unul dintre specialiştii care au lucrat la acest proiect.
l
Acelaşi studiu a mai arătat şi care au fost cele mai populare piese muzicale:

1. “We Found Love” – Rihanna&Calvin Harris

2. “Last Friday Night” – Katy Perry

3. “Sexy And I Know It” – LMFAO

4. “Titanium” – David Guetta&Sia

5. “First of the Year” – Skrillex

6. “Scary Monsters and Nice Sprites” – Skrillex 

7. “Without You” – David Guetta&Usher

8. “Stereo Hearts” – Gym Class Heroes&Adam Levine

9. “Pumped Up Kicks” – Foster the People

10. “Someone Like You” – Adele
Citeşte şi: Care au fost cele mai share-uite articole pe Facebook în 2011