Care este bugetul mediu al românilor pentru cadourile achiziționate online de Crăciun

Aproximativ 33,7% dintre românii care au răspuns unui sondaj realizat de un magazin online ar aloca între 300 și 500 de lei pentru achiziția de haine, încălțăminte și accesorii din oferta magazinelor de modă online cu ocazia Crăciunului și a anului nou.

La polul opus, 18.3% dintre repondenți nu au o sumă stabilită, aceștia optând pentru cumpărarea produselor preferate, indiferent de prețul acestora, arată studiul publicat de Answear.ro.

De asemenea, 27,7% dintre cei intervievați nu ar depăși pragul de 300 de lei, în timp ce 20,3% dintre cei ce au răspuns chestionarului ar aloca chiar și mai mult de 600 lei pentru coșul de cumpărături online.

În luna cadourilor, doamnele ar opta pentru articolele de sezon precum geci, cizme și paltoane. La mare căutare sunt și rochiile de ocazie, gențile cât și articolele pentru cei mici. Bărbații ar opta pentru pantofii sport, jeans, cămăși sau ceasuri sau alte accesorii, mai arată studiul citat.

”Luna decembrie este în top trei cele mai importante perioade din an pentru noi, cu vânzări mai mari și cu 20-25% față de alte luni”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

În ceea ce privește frecvența de cumpărare, 52,1% dintre românii ce au răspuns chestionarului preferă să își facă cumpărăturile online an de an, prețurile fiind mult mai bune decât în magazinele tradiționale. Pentru aproape 37% dintre respondenți, cumpărăturile online sunt preferate doar atunci când găsesc produsele pe care le caută la prețuri foarte bune, în timp ce aproape 11,3% dintre aceștia recunosc că nu cumpără online foarte des.

În perioada sărbătorilor, brandurile pe care românii le-ar achiziționa cel mai des sunt Tommy Hilfiger, New Balance, Medicine, Answear și Pepe Jeans. Alte branduri menționate de respondenții chestionarului sunt Mango, adidas, Nike și Carinii.

”Pentru 35% dintre românii care ne aleg, cel mai important criteriu în decizia de cumpărare este brandul comercializat. Astfel, selecția de produse și preferința pentru cele mai noi modele influeanțează deciv decizia de cumpărare. Pentru luna decembrie, avem pregătite peste 25.000 de produse, cât și reduceri de la până la 40-50% la cele mai căutate branduri de la noi”, a concluzionat Raluca Radu.

Cercetarea a fost realizată în luna decembrie 2017, pe un eșantion de 2.313 bărbați și femei.