Care este bugetul românilor pentru cadourile achiziționate online de Paște

Până la 300 de lei este bugetul românilor pentru cadourile achiziționate online de Paște, reiese dintr-un studiu realizat de o companie prezentă pe acest segment.

Așadar, conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro, 34.1% dintre respondenți ar aloca până la 300 de lei pentru achiziția de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paște din oferta magazinelor online. Aproape o treime dintre respondenți ar putea cheltui între 500 și 1.000 de lei, în timp ce 34,4% dintre aceștia au declarat că nu și-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte.

În ceea ce privește produsele pe care le-ar achiziționa pentru a-și reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paște, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării și-ar cumpăra încălțăminte elegantă sau sport. Printre preferințele doamnelor se numără sandale și balerini, în timp ce bărbații au ales tenișii și pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionați și-ar achiziționa în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăși sau blugi.

”Lunile martie și aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălțăminte și accesorii, dar avem o creștere de aproximativ 25% și pentru subcategorii precum bluze și cămăși, rochii, pantaloni scurți sau costume de baie”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

De ce preferă românii primăvara magazinele online de fashion

Întrebați care este principalul motiv pentru care aleg să achiziționeze produse tip fashion din oferta unui magazin online, pentru 28% dintre respondenți cel mai mult contează gama cât mai diversă de produse comercializate. Siguranța originalității produselor este principalul criteriu de selecție pentru 22% dintre respondenți, în timp ce pentru 18% dintre aceștia pe primul loc se clasează brandurile comercializate de magazinul online.

Legat de frecvența cu care ar achiziționa articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% dintre respondenți au menționat achiziițiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place. Pentru aproximativ 37% dintre românii participanți la studiu, prețul joacă un rol important, în timp ce 13% dintre aceștia își achiziționează un produs de pe un site de modă cel puțin o data pe lună.

”Pentru 39% dintre românii ce aleg site-ul nostru, cel mai important criteriu în decizia de cumpărare este modelul produsului comercializat. Astfel, selecția de produse și preferința pentru cele mai noi colecții ale brandurilor comercializate influeantează decizia de cumpărare, mai mult decât factorul preț sau alte beneficii oferite. În topul brandurilor preferate de utilizatorii site-ului se numără: Tommy Hilfiger, adidas Originals, New Balance, Nike și Love Moschino”, a concluzionat Raluca Radu. Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017 pe un eșantion de 1.289 de români din toată țara.