Parteneriatul marchează startul unei colaborări pe cinci ani dintre MasterCard şi FTF, care pune în valoare expertiza MasterCard în tehnologie şi plăţi, cu abilităţile FTF de organizare, coordonare şi promovare a tenisului în Franţa şi în toată lumea.
„Aceasta este o ocazie excelentă de a consolida parteneriatul nostru cu Rolland-Garros şi French Open. Este unul dintre evenimentele majore ale anului, ceea ce demonstrează expertiza MasterCard în sponsorizări sportive, precum şi ambiţia companiei de a pune la dispoziţia clienţilor, care sunt fani ai competiţiei, experienţe de nepreţuit”, explică Alfredo Gangotena, Chief Marketing Officer, în cadrul MasterCard. „Prin intermediul acestui eveniment, vom oferi posesorilor de carduri MasterCard posibilitatea să redescopere şi să se bucure de Paris, unul dintre oraşele MasterCard Priceless, alături de parteneri de renume, în locuri şi instituţii alese special pentru această ocazie.”
Prin programul
Sponsorizările MasterCard acoperă o arie largă de evenimente sportive, cum ar fi Liga Campionilor, şi parteneriate cu artişti ca Beyonce sau Justin Timberlake. Fanii Roland-Garros, posesori de carduri MasterCard, vor avea acces la avantaje excepţionale – acces la petreceri, locuri premium în timpul competiţiilor, oferte speciale, acces în culise şi numeroase alte exprienţe de nepreţuit.
„Ne bucurăm să începem colaborarea cu MasterCard, unul dintre cele mai prestigioase brand-uri din lume”, a declarat Michel Grach, Media and Sponsoring Director la FTF, „Implicarea MasterCard va contribui la succesul acestui sezon al Roland-Garros, ca şi al celor viitoare. Sperăm că milioanele de fani şi posesori de carduri se vor bucura de cât mai multe experienţe de nepreţuit.”
Priceless Paris, cea mai recentă lansare din seria Oraşe Priceless, MasterCard va oferi acces privilegiat în cele mai bune locuri din Paris, în timpul French Open. În plus, va introduce o colecţie de oferte exclusive şi experienţe create special pentru parizieni şi pentru vizitatori, în parteneriat cu cele mai importante teatre, muzee, restaurante şi magazine din oraş. Printre acestea sunt: Opera Garnier, Grand Palais, teatrul Châtelet şi Disneyland Paris.
Care este cardul oficial de plată la Roland Garos
14 mai 2013, 12:36
Ultima modificare în 9 martie 2019, 01:37
MasterCard a anunţat un parteneriat cu Federația Franceza de Tenis (FTF – French Tennis Federation), prin care acesta devine cardul oficial de plată la turneul de la Roland Garos unul dintre cele patru turnee de Grand Slam.
Etichete: card,
Roland Garros,
tenis
Publicat in categoriile: Știri economice
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri economice
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Leul, pe locul doi în topul celor mai apreciate monede europene în 2013
- TOP EXECUTIVI plătiţi mai mult decât 1.000 angajaţi la un loc
- Lipsa de educație a clienților uşurează fraudele în piața de capital
- FP solicită reconvocarea AGA Transgaz pentru desemnarea unui nou Consiliu de Administraţie
- Ce spune guvernatorul BNR despre evoluţia cursului de schimb
- ING vrea să listeze la bursă operaţiunile de asigurări din Europa
- Primii 20 de miliardari din Rusia îşi ţin banii departe de Putin
- Ne așteaptă bunăstarea sau o nouă bulă? Indicii de pe Wall Streeet, la noi maxime istorice
- Indicele bursei de la Frankfurt a bătut recordul din 2007
- BNR ţine leul să nu se aprecieze excesiv. Cursul euro se întoarce de la minimul ultimelor 16 luni