“Credeam că ideile reprezintă totul. Dar cu timpul am realizat că echipa cu care reuşeşti să implementezi ideea este mai importantă decât ideea. Mai târziu am început să iau în calcul planul de afaceri. M-am uitat şi la finanţare, şi m-am gândit că poate banii reprezintă cel mai important lucru. Şi în cele din urmă m-am uitat şi la sincronizare”, povesteşte Gross. Pentru a înţelege mai bine contribuţia acestor factorii în evoluţia unei afaceri, antreprenorul a analizat atât companii care au avut succes, cât şi firme care au eşuat.
După o scurtă cercetare, Gross a ajuns la concluzia că pentru 42% dintre companiile analizate cel mai important lucru era „sincronizarea”. În clasamentul celor mai importanţi factori în evoluţia unei companii, pe locul al doilea s-a situat „echipa şi modul în care sunt implementate ideile”, în rândul a 32% dintre firmele analizate. Pe locul al treilea s-a clasat „ideea”- 28 %, locul al patrulea – „planul de afaceri” (24%), şi pe ultimul loc „finanţarea”(14%).
„Din punctul meu de vedere este normal ca planul de afaceri şi finanţarea să fie pe ultimele locuri. Poţi să vii cu un plan de afaceri dacă există cerere pentru produsele pe care le faci. Iar în ceea ce priveşte finanţarea aceasta o poţi obţine pe parcursul unei afaceri. Nu trebuie să porneşti de la bun început cu un buget mare”, a completat Gross, în cadrul unei conferinţe TED.