În urma studiului de anul acesta Dacia, Ursus şi Borsec au ocupat primele trei locuri, reprezentând cele mai populare şi cele mai de încredere branduri româneşti, iar în topul celor mai prezente branduri pe internet se află Dacia, Borsec, eMag, BCR, Ursus. 
În privinţa a ceea ce defineşte prezenţa unui brand online, respondenţii au declarat importante datele oferite despre produse/servicii şi imaginea brandului online, precum şi comunicarea cu clienţii.
Privind prezenţa online a brandurilor din cele patru domenii principale s-au obţinut următoarele rezultate: în topul Finanţe-Bănci primele locuri sunt ocupate de ING, BCR şi BRD, iar pentru Îngrijire personală, podiumul este ocupat de Avon, Oriflame şi Gillete. Vodafone, Orange si Cosmote sunt liderii industriei Telecom, iar Mercedez Benz, BMW şi Dacia sunt cei mai vizibil în online din industria Auto&Moto.
“Online Leading Brands este singurul studiu oferit public care evaluează prezenţa online a brandurilor, ale cărui rezultate sunt de interes atât pentru marketeri cât şi pentru companii. Se fac din ce în ce mai multe campanii în online, tocmai pentru ca brandul să capete notorietate, şi e important să ştim cum se văd acestea din perpectiva consumatorilor” a declarat Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.