Din numărul total de utilizatori Facebook în România, care depăşise la începutul acestui an 4,161 milioane, aproape 1,013 milioane de persoane erau din Bucureşti. Pe locurile următoare, la distanţă destul de mare, se clasează utilizatorii din Cluj-Napoca, cu 183.900 persoane (4,88% din total), şi Timişoara, cu 180.520 utilizatori, respectiv 4,79% din total, scrie Agerpres.

Conform sursei citate, 90,59% dintre posesorii de cont Facebook din România, adică 3,8 milioane de persoane, şi-au setat oraşul.

Numărul utilizatorilor reţelei sociale Facebook a ajuns, la începutul lui 2012, în România, la 4,161 milioane de persoane, în creştere cu 72% faţă de începutul anului trecut, când erau aproape 2,406 milioane de utilizatori la nivel naţional.

Cele mai populare branduri româneşti

Pe Facebook, în clasamentul celor mai populare branduri româneşti, pe primul loc se situa, în ianuarie, Inna – cu peste 4,13 milioane de fani, urmată la mare distanţă de trupa Akcent – cu aproape 894.558 de fani, şi Extreme Silver Bijuterii – cu peste 679.676 de fani.

Facebrands.ro monitorizează, în prezent, peste 15.000 de pagini create pe Facebook de persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc.), arătând creşterea numărului de fani ai acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.

Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor româneşti create pe reţeaua socială Facebook, lansat la începutul anului 2010 de Standout şi Byte Flux.  Facebook, reţea care numără peste 750 milioane de utilizatori în întreaga lume, dintre care 160 de milioane în Statele Unite, este de departe reţeaua cea mai populară, relevă datele furnizate de compania ComScore.