Pentru prima dată, Facebook a dezvăluit nu doar sute de mii de categorii în care reţeaua socială îşi împarte utilizatorii, dar şi numărul de persoane care prezintă un anumit interes pentru fiecare categorie în parte.
Serviciul Audience Optimization permite fiecărui admin să identifice publicul ţintă prin căutarea şi selectarea intereselor relevante. Pentru a se asigura că aceste interese nu sunt nici prea nişate, nici prea vaste, Facebook completează automat interesele şi furnizează publicul ţintă pentru fiecare, nu doar ca o reprezentare a publicului care a dat like paginii, ci ca o reprezentare a tuturor utilizatorilor Facebook.
Desigur, vorbim de o serie de cifre la nivel mondial, acestea fiind diferite de la o ţară la alta. Cert este că, produsele Apple ocupă primele locuri în top 10, lucru ce nu trebuie să ne uimească deloc, dată fiind popularitatea de care se bucură brandul peste tot în lume, până mai ieri fiind cea mai valoroasă companie din lume, Alphabet reuşind de curând să o detroneze.
Vezi aici topul celor mai populare gadgeturi pe Facebook în 2015.