În ciuda unei scăderi cu 12% a valorii sale față de 2013, brandul Louis Vuitton continuă să fie liderul mărcilor de lux din lume. Confrom BrandZ, Vuitton are în 2013 o valoare de 22,719 mld USD față de 25,920 mld USD cu un an în urmă. Și marca aflată pe locul secund, Hermes, și-a păstrat poziția în topul mărcilor de lux în funcție de valoare. În acest an, Hermes valorează 19,129 mld USD. Pe ultima treaptă a podiumului se află în 2013 Gucci, cu o valoare de 12,735 mld. USD, în creștere cu nu mai puțin de 48% față de anul anterior.
O creștere chiar mai importantă este aceea a brandului Prada care are în 2013 o valoare de 9,454 mld. USD față de 5,788 mld USD în urmă cu un an. Majorarea cu 63% a valorii Prada a urcat marca de pe locul 6 până pe 4. Clasamentul celor mai valoroase 10 mărci de lux din lume este completat în ordine de Rolex (7,941 mld. USD), Chanel (7,075 mld. USD), Cartier (6,377 mld. USD), Burberry (4,194 mld. USD), Fendi (3.636 mld. USD) și Coach (3,276 mld. USD).
În clasamentul general, cele mai valoroase mărci din lume sunt în acest an Apple (185,071 mld. USD), Google (113,669 mld USD ) și IBM (112.536 mld. USD).
Care sunt cele mai valoroase mărci de lux din lume
23 mai 2013, 10:18
Ultima modificare în 23 mai 2013, 13:18
Louis Vuitton este marca de lux cu cea mai mare valoare în 2013 conform clasamentului BrandZ întocmit de Millward Brown. Pe podiumul sectorului se mai află Hermes și Gucci.
Etichete: brandz,
burberry,
cartier,
chanel,
clasament,
gucci,
hermes,
prada,
rolex,
vuitton
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook