Nu mai bine eviţi toate acestea şi foloseşti MyAccount de la Telekom, comod, de acasă sau de la muncă, la căldură, la adăpost de orice pericol?
Telekom Romania are o soluţie la această problem şi este foarte simplă şi accesibilă. Este vorba de MyAccount, aplicaţia prin care orice abonat îşi poate gestiona contul, poate schimba opţiuni şi poate plăti facturile cu un singur clic, de oriunde ar fi, fără să se mai deplaseze nicăieri.
Folosind MyAccount, clienţii Telekom Romania au la dispoziţie toate serviciile într-un singur loc, precum: reînnoirea planului de servicii, activarea şi plata facturii electronice, activarea şi dezactivarea roamingului sau al extraopţiunilor, restricţionarea numărului de telefon, în cazul pierderii telefonului, recuperarea codului PUK, rezolvarea eventualelor deranjamente şi preluarea sesizărilor. Aplicaţia mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă pentru orice client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play şi App Store.
„Funcționalitățile aplicației mobile MyAccount au convins şi conving un număr tot mai mare de clienți să-și gestioneze serviciile într-un mod rapid și sigur. Dovada zilnică a faptului că MyAccount este apreciată de clienţi chiar rating-ul total dat aplicației: 4.6/5 pe Google Play și 4.3/5 pe App Store, ceea ce mă face să spun că suntem una dintre cele mai apreciate aplicații de utilități din România”, spune Gabriel Trăistaru, Directorul Diviziei Digitalizare din cadrul Telekom Romania.
Cele mai des efectuate operaţiuni în aplicația mobilă MyAccount sunt vizualizarea și plata facturii, încărcarea unei cartele și verificarea serviciului Cost Control. Totodată, mai mult de jumătate dintre utilizatori optează pentru plata abonamentului prin aplicație.
Ca urmare, datorită uşurinţei în folosire, numărul utilizatorilor în MyAccount s-a dublat în acest an, comparativ cu 2019. Totodată, numărul de instalări ale aplicației a înregistrat o creștere cu 77% în acest an.
*Articol susținut de TELEKOM