Veniturile companiei au urcat, astfel, cu aproape şase milioane de euro, în contextul în care 54% din creşterea totală a fost realizată prin achiziţia de noi clienţi şi valorificarea portofoliului existent din segmentul comerţului online. De asemenea, noi produse, precum Express Box, un serviciu de livrări de până la cinci sau zece kilograme cu ambalaj gratuit, au asigurat o majorare a afacerii de 5% pe segmentul clienţilor mici şi mijlocii care plătesc numerar.
Potrivit datelor companiei, în primele două luni din 2014, volumul livrărilor efectuate de Cargus a crescut cu 54% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în special datorită unei creşteri de 90% a livrărilor pentru sectorul de comerţ electronic, dar şi printr-o creştere de 37% a volumelor din segmentul B2B.
Cargus Internaţional este una dintre cele mai vechi companii de pe piaţa de curierat intern din România, fondată în anul 1991. Compania a fost achiziţionată în 2012 de Abris Capital Partners şi a făcut investiţii în flotă şi infrastructură de aproximativ patru milioane de euro, anul trecut.