Ana Maria Băjan este noul director de marketing al producătorului de mezeluri Caroli Foods Group, fiind responsabilă de coordonarea tuturor activităților de marketing și de relații publice ale grupului. Cu o experiență profesională de peste 14 de ani în marketing și comunicare, ea se va implica active şi în realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri.
Ana Maria Băjan (foto) este licențiată a Facultății de Relații Economice Internaționale, în cadrul Academiei de Studii Economice, absolvind și cursurile de Master în Marketing în cadrul aceleiași instituții. Are o experiență profesională de peste 14 de ani în marketing și comunicare, activând în cea mai mare parte în sectorul FMCG.
Înainte de a se alătura echipei Caroli Foods Group, marketerul a ocupat diferite poziții în cadrul Unilever South Central Europe, cele mai recente fiind cele de Marketing Manager, Customer Marketing Manager și Business Development Manager. Pe tot parcursul profesional, Ana Maria Băjan a contribuit și influențat direct activități de creștere a performanței de brand, creșteri semnificative de market share, lansarea de noi produse și rebranding, category și business management, programe de succes în PR și digital. Totodată, a construit, dezvoltat și coordonat echipe multidisciplinare pe diferite piețe din Europa Centrală și de Est.
În cadrul Caroli Foods Group, Ana Maria Băjan se va ocupa de coordonarea activităților de marketing și comunicare externă pe toate piețele în care compania activează, dar și pe noile piețe, fiind responsabilă de relațiile cu toate publicurile țintă. Totodată, aceasta va contribui la realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri pentru consolidarea poziției de lider pe piața din România și îndeplinirea obiectivului de a deveni cel mai respectat procesator de carne din Europa de Est.
Grupul Caroli Foods, un joint-venture între familia libaneză El Solh şi Campofrio, condus de Khaled El Solh, deţine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro. În România, compania a încheiat 2013 cu afaceri de peste 77,5 mil euro şi un profit de aproape 3 mil. euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.