Noul magazin Carrefour Market, situat în Piața Micro 19, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 670 de metri pătraţi. “Modelul comercial se axează pe o gamă de peste 6.000, iar oferta include peste 1.000 de articole marcă proprie Carrefour, care la o calitate similară costă cu minimum 20% mai puţin, în raport cu mărcile naţionale”, spune Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour, care ține să precizeze că și pe segmentul supermarketurilor, ca și în cazul hipermarketurilor, “vom fi cei mai ieftini“.

În prezent, grupul Carrefour operează, în România, 44 de supermarketuri, plus 25 de hipermarketuri și trei magazine de proximitate.

Lanțul de retail Carrefour România a înregistrat în cel de-al doilea trimestru al anului vânzări de 288 milioane de euro, în creștere cu 8,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, incluzând și vânzările din magazinele nou-deschise. Luând în calcul doar vânzările din magazinele comparabile (adică deschise în trimestrul doi și în 2010), creșterea este de 1,4%, arată ultimul raport financiar publicat de grupul francez, care face referire şi la cifrele din România.