Gigantul de retail a anunțat luni, 22 august, un ajutor pentru clienți, astfel încât aceștia să poată face față creșterii inflației. Astfel, Carrefour va îngheța prețurile la 100 dintre produsele sale.
Carrefour va îngheţa preţurile până la 1 noiembrie în magazinele din Franța
Așadar, retailerul francez a anunţat luni, 22 august, că va îngheţa preţurile la 100 dintre produsele sale, pentru a-i ajuta pe francezi să facă faţă creşterii inflaţiei. Trebuie menționat că decizia Carrefour vine după ce alte mari companii din Franţa au luat măsuri pentru a-i ajuta pe consumatori să facă faţă nivelului record al inflaţiei, în contextul presiunilor Guvernului de la Paris.
Astfel, Carrefour va îngheţa preţurile până la 1 noiembrie la o varietate de produse, de la alimente la produse sanitare şi îmbrăcăminte, notează reuters.com
În iulie, gigantul petrolier TotalEnergies şi compania de transport CMA CGM au anunţat noi măsuri de reducere a preţurilor. În luna respectivă, rata inflaţiei în Franţa a urcat la nivelul record de 6,8%.
TotalEnergies a informat că, de la 1 septembrie, va reduce preţurile combustibililor la benzinăriile sale din Franţa, până la finalul anului, în timp ce CMA CGM va reduce taxele de transport cu 750 euro per container pentru importurile din Asia în Franţa.
Grupul Carrefour a anunțat rezultate solide în primul semestru al anului 2022
În altă ordine de idei, amintim că grupul francez Carrefour a anunțat o performanță financiară solidă pentru prima jumătate a anului, înregistrând o creștere a vânzărilor cu 13,2% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, un avans de 22% al sectorului de e-commerce și un ROI în creștere cu 10%.
Valorile pieței locale în termeni comparabili (+4,1% pentru H1 și 6,4% pentru Q2) poziționează Carrefour România pe poziția a doua ca evoluție a cifrei de afaceri pe plan european.
„În contextul inflației accelerate, Carrefour a înregistrat o performanță robustă, cu rezultate în creștere, demonstrând că modelul de business este unul solid, iar strategia comercială este relevantă pentru consumatori, având o cotă de piață ascendentă în toate regiunile cheie. Așa arată rezultatul unei mobilizări excelente a echipelor și ne permite să ne uităm la a doua jumătate a anului cu încredere, păstrând totuși un control strict al costurilor.
În același timp, grupul își continuă procesul de transformare. Achiziția Grupo BIG este finalizată și facem progrese rapide la nivel de grup pentru integrare. Am anunțat recent vânzarea Carrefour Taiwan către partenerul nostru, Uni-President, care va fi o operațiune generatoare de valoare pentru grup. Continuăm să implementăm planul nostru digital, cu un progres semnificativ pentru Carrefour Links. De asemenea, ne întărim angajamentul CSR printr-o abordare proactivă pentru a reduce, printre altele, consumul de energie. Carrefour continuă să progreseze și își va prezenta, pe 8 noiembrie, noul plan strategic pentru traiectoria de business cu orizont 2026 și ambițiile pe termen lung”, a declarat Alexandre Bompard, Chairman și CEO Grup Carrefour, conform forbes.ro