Potrivit informațiilor transmise de purtătorul de cuvânt al Carrefour, reducerile de preţuri acoperă produse alimentare şi de igienă de la 400 de mărci şi 100 de produse vândute sub marcă proprie.
Carrefour vrea să-i ajute pe cumpărătorii francezi să facă faţă prețurilor
Produsele vizate de reduceri sunt mărci care variază de la băuturile carbogazoase Orangina, berea Heineken, apa minerală Badoit şi până la deodorantele Dove şi pasta de dinţi Colgate, arată o listă consultată de Reuters.
Această rundă de reduceri de preţuri vine după ce marile companii alimentare din Franţa au promis că vor reduce preţurile la sute de produse începând din luna iulie. Săptămâna trecută, ministrul francez al Finanţelor, Bruno Le Maire, a ameninţat că vor fi impuse sancţiuni financiare dacă firmele nu îşi respectă promisiunile.
Cu o reţea multiformat de peste 14.000 de magazine în aproape 40 de ţări, Grupul Carrefour este unul dintre liderii mondiali în domeniul retailului alimentar. În 2022, Carrefour a generat vânzări de 90,8 miliarde de euro.
Reţeaua sa de magazine integrate are peste 335.000 de angajaţi care contribuie la transformarea Carrefour în liderul mondial al tranziţiei alimentare pentru toţi, oferind în fiecare zi alimente de calitate, accesibile oriunde şi la un preţ convenient. În total, peste 500.000 de persoane lucrează sub brandul Carrefour în întreaga lume.
În primul trimestru din 2023, vânzările Carrefour din Franţa au crescut cu 6%
În primul trimestru din 2023, vânzările hipermarketurilor Carrefour din Franţa au crescut cu 6%, comparativ cu avansul de 3,7% din trimestrul patru din 2022. În trimestrul patru din 2022, vânzările Carrefour au ajuns la 22,071 de miliarde de euro, reprezentând o creştere de 12,3% şi o accelerare de la un avans de 10,9%.
Carrefour și-a confirmat deja ţintele financiare pentru 2023, ci anume: creşteri ale principalilor săi trei indicatori – profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA), venituri din exploatare şi flux net de numerar disponibil. În plus, Carrefour a lansat un plan de răscumpărare de acţiuni în valoare de 800 de milioane de euro, până acum fiind răscumpărate acţiuni în valoare de 200 de milioane de euro.
„În contextul inflaţiei ridicate a preţurilor la alimente pe cele mai multe din pieţele sale, Carrefour îşi va continua drumul şi va menţine ritmul solid comercial, cu o performanţă robustă pe pieţele din toate ţările sale cheie”, a explicat Alexandre Bompard, preşedintele director general al Carrefour, relatează agenția de presă Reuters.