Grupul francez Carrefour a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, în România, de 3,6% și 2,1% în Belgia, în timp ce în Grecia scăderea a fost de 16,7%, informează El Mundo. Datele sunt raportate la cifra de afaceri pe primele trei luni ale lui 2011.
La nivel mondial, multinaționala și-a crescut afacerile cu 1,5%, până la 22,5 miliarde de euro, datorită creșterilor de pe piețele emergente.
Vânzările au crescut cu 8,1% în America Latină și cu 6,1% în Asia. În Franța grupul a crescut cu opt procente, în vreme ce divizia pentru restul Europei a cunoscut o scădere de 3,2%. După piața grecească, cea mai mare scăderea s-a înregistrat în Turcia (9,4%) și Polonia (6%).
Și piața iberică a cunoscut un regres, Carrefour înregistrând o cifră de afaceri de 2,137 miliarde de euro, cu 3,1% mai mică decât în primul trimestru al lui 2010.
Conform informațiilor publicate de El Mundo, vânzările de produse alimentare au susținut afacerea multinaționalei, în timp ce produsele nealimentare au fost victimele ”condițiilor macroeconomice”, în special în țările din sudul Europei.