Reţeaua de supermarketuri de pe piaţa românească a retailerului francez Carrefour s-a extins la 23 de unităţi, în urma inaugurării magazinului din Turda. Acest Carrefour Market, deschis astăzi în complexul comercial „Winmarkt”, este cel de-al doilea supermarket din judeţul Cluj. Spre deosebire de hypermarketuri, supermarketurile deţinute de lanţul de retail au o gama de produse mai restrânsă, adică 6.000 de articole, faţă de aproximativ 50.000, dar caută să acop
Reţeaua de supermarketuri de pe piaţa românească a retailerului francez Carrefour s-a extins la 23 de unităţi, în urma inaugurării magazinului din Turda.
Acest Carrefour Market, deschis astăzi în complexul comercial „Winmarkt”, este cel de-al doilea supermarket din judeţul Cluj.
Spre deosebire de hypermarketuri, supermarketurile deţinute de lanţul de retail au o gama de produse mai restrânsă, adică 6.000 de articole, faţă de aproximativ 50.000, dar caută să acopere nevoile de bază ale clienţilor.
Pe lângă cele 23 de supermaketuri pe care compania le are în ţară, Carrefour mai controlează un lanţ de 22 de hypermarketuri la nivel naţional. Grupul Carrefour detine, la nivel mondial, aproximativ 3.000 de supermarketuri şi 1.300 hypermarketuri.
SURSA: Carrefour România