În decembrie 2013, cel mai mare retailer european a anunţat că va cheltui două miliarde de euro (2,75 miliarde de dolari) pentru a cumpăra mall-urile învecinate cu supermarketurile sale din Franţa, Spania şi Italia şi va crea o nouă divizie de imobiliare, care va grupa şi celelalte 45 de centre comerciale pe care le deţine deja în Franţa.
Tranzacţia va fi supusă spre aprobare autorităţilor antitrust şi ar urma să se încheie în primul semestru din 2014. Directorul general al Carrefour, Georges Plassat, afirma, luna trecută, că planul de achiziţionare a celor 127 de centre comerciale în Franţa, Spania şi Italia nu va afecta nivelul datoriei retailerului francez. În această tranzacţie sunt implicaţi opt investitori instituţionali, posibil şi grupul Colony Capital, acţionarul principal al Carrefour, a explicat Georges Plassat.
În 2013, Carrefour a obţinut aproape 3,6 miliarde de dolari din vânzarea unităţilor sale din Indonezia, Columbia, Grecia şi Singapore în cadrul unei strategii vizând strângerea de numerar pentru a-şi apăra poziţiile din Europa de Vest, China şi Brazilia.
Carrefour a ieşit de pe mai multe pieţe considerate neimportante, precum Columbia, Malayezia şi Indonezia, iar aceste vânzări i-au permis să-şi reducă datoriile cu 3,7 miliarde de euro, până la 5,9 miliarde de euro, la sfârşitul primului semestru din 2013.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de ţări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul 1 în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 139 de magazine, dintre care 24 de hipermarketuri 'Carrefour', 72 supermarketuri 'Market' şi 42 magazine de proximitate 'Express'.