Carrefour România a deschis vineri, la Ploieşti în centrul comercial Winmarkt al 25-lea supermarket al reţelei şi ultima inaugurare a retailerului din acest an, a anunţat compania. Noul magazin este a treia unitate comercială, după cele din Bistriţa şi Turda, deschisă de retailerul francez în parteneriat cu reţeaua de centre comerciale Winmarkt. Un al patrulea magazin Carrefour Market va fi deschis anul viitor în centrul comercial Winmarkt din Cluj Napoca. Magazinul are o supraf
Carrefour România a deschis vineri, la Ploieşti în centrul comercial Winmarkt al 25-lea supermarket al reţelei şi ultima inaugurare a retailerului din acest an, a anunţat compania.
Noul magazin este a treia unitate comercială, după cele din Bistriţa şi Turda, deschisă de retailerul francez în parteneriat cu reţeaua de centre comerciale Winmarkt. Un al patrulea magazin Carrefour Market va fi deschis anul viitor în centrul comercial Winmarkt din Cluj Napoca.
Magazinul are o suprafaţă totală de 1.205 metri pătraţi, din care 905 metri pătraţi reprezintă spaţiul de vânzare.
În 2009, Carrefour a deschis 5 supermarketuri Carrefour Market (Bacău, Craiova, Timişoara, Turda şi Ploieşti).
Al şaselea magazine Carrefour Market a fost deschis la Bistriţa prin relocarea magazinului Carrefour Expres din acest oraş. Astfel, numărul de magazine Carrefour Express care a rezultat din rebranding-ul reţelei Artima preluată în 2007 a ajuns la 19 unităţi.
Extinderea reţelei de hipermarketuri a încetinit
În contextul crizei economice, Carrefour s-a concentrat pedeschiderea de supermarketuri, inaugurând 5 noi unităţi comerciale în acest an.
În schimb, compania cunoscută mai ales pentru reţeua sa de hipermarketuri nu a deschis decât două astfel de unităţi în acest an, în centrul comercial Grand Arena din Berceni şi în Era Shopping Center din Oradea. În total retailerul operează 22 de hipermarketuri
Tot în acest an, Carrefoutr a închis hipermarketul din Brăila, al doilea pe care îl deţinea în acest oraş, inaugurat în luna decembrie a anului trecut. Potrivit repretzentanţilor companiei, hipermarketul va fi redeschis, însă nu precizează şi când se va întâmpla acest lucru.
Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 1,2% în primele nouă luni ale anului, la 809 milioane de euro, faţă de perioada similară a anului trecut, după un declin de 11%, la 277 milioane de euro, în trimestrul al treilea.