Grupul francez Carrefour a lansat în Belgia o platformă de cumpărături care va permite clienţilor săi să se decidă pe internet asupra cumpărăturilor zilnice, înainte de a merge la magazin pentru a le lua după alegerea făcută. Anunţul a fost făcut joi de retailer care a subliniat că acest serviciu se adresează în special “consumatorilor moderni şi presaţi de timp”. După ce au înregistrat comanda pe site-ul de internet al Carrefour, accesibil 24 de ore din 24,
Grupul francez Carrefour a lansat în Belgia o platformă de cumpărături care va permite clienţilor săi să se decidă pe internet asupra cumpărăturilor zilnice, înainte de a merge la magazin pentru a le lua după alegerea făcută.
Anunţul a fost făcut joi de retailer care a subliniat că acest serviciu se adresează în special “consumatorilor moderni şi presaţi de timp”.
După ce au înregistrat comanda pe site-ul de internet al Carrefour, accesibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7 şi care conţine o ofertă de circa 8.000 de produse, clienţii vor putea să îşi ridice cumpărăturile de la magazinîn funcţie de ceea ce au ales în acea zi.
Într-o primă fază, clienţii vor avea posibilitatea de a-şi face cumpărăturile în acest mod, utilizând tei puncte comerciale din zona Bruxelles-ului de unde îşi vor putea ridica produsele comandate.
Reţeaua franceză este prezentă şi pe piaţa românească din 2001. Retailerul operează în prezent 22 de hipermarketuri şi 25 de supermarketuri.
SURSA: lalibre.be