Carrefour mizează pe mărcile proprii

Carrefour vrea ca mărcile proprii să ajungă până în 2011 la 20% din vânzările totale ale magazinelor. "Vânzările sub marcă proprie s-au situat anul trecut la 4-5% din totalul afacerilor şi au ajuns în prezent la 6%", a declarat directorul de achiziţii Arnaud Dussaix. Reţeaua franceză a lansat mărcile proprii sub brandul Carrefour, din care deţine un portofoliu de 1.200 de articole (800 alimentare şi 400 nealimentare). "Avem în prezent aproape 40 de furnizori din România, c

Carrefour vrea ca mărcile proprii să ajungă până în 2011 la 20% din vânzările totale ale magazinelor. „Vânzările sub marcă proprie s-au situat anul trecut la 4-5% din totalul afacerilor şi au ajuns în prezent la 6%”, a declarat directorul de achiziţii Arnaud Dussaix.

Reţeaua franceză a lansat mărcile proprii sub brandul Carrefour, din care deţine un portofoliu de 1.200 de articole (800 alimentare şi 400 nealimentare).

„Avem în prezent aproape 40 de furnizori din România, care produc circa 500 de articole pentru noi, sub marca Carrefour, iar dacă produsele sunt bune, intenţionăm ca în următorii ani, să le exportăm şi în reţelele noastre din ţările vecine, cum ar fi Bulgaria, Rusia sau Turcia”, a mai spus oficialul companiei.

Printre furnizorii locali care produc pentru Carrefour se numără Danone, producătorul de margarină  şi sosuri Orkla Foods, producătorul de ulei Argus, compania de produse cosmetice Farmec, Vascar, producător de conserve din carne din Vaslui, pecum şi European Drinks.

Portofoliul de mărci proprii Carrefour include şi brandul No 1, pe segmentul de preţ cel mai mic şi marca Tex, pe articole textile. Din portofoliul No 1 fac parte  460 de produse, iar marca Tex, care realizează peste 50% din vânzările de textile ale companiei, numără câteva mii de articole.

DETALII:
Citeşte şi Retailerii mută războiul pe terenul mărcilor proprii