Carrefour România introduce în premieră un program național, considerat unic în industrie, ca măsură de sprijin pentru clienți în contextul creșterii prețurilor, prin care oferă reduceri la peste 1200 de produse.
Lansată sub denumirea „Minus la sută”, această inițiativă este disponibilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară. Ea e valabilă și online, pe platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă. Această abordare face parte din strategia retailerului pentru a contracara efectele inflației asupra puterii de cumpărare a românilor. Clienții, vor primi, astfel, acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preț.
Programul „Minus la sută” include reduceri de 20% la 1200 de produse
Programul „Minus la sută” include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1200 de produse esențiale din 45 de categorii diferite. Acestea cuprind produse alimentare, cum ar fi:
- mezeluri,
- lactate,
- brânzeturi
- alimente congelate,
- produse de bază și de băcănie,
- produse de igienă personală
- produse pentru întreținerea casei.
Gama de produse reduse include atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național.
Clienții Carrefour trebuie să caute la fapt mesajul „Produs cu preț redus”
Pentru a facilita identificarea acestor produse de către clienți, acestea vor fi semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”. Prețurile afișate rămân neschimbate pentru minimum 3 luni.
„Suntem ancorați în contextul actual și receptivi la feedback-urile clienților. În acest sens, începând din luna mai, introducem un program de reduceri pe termen lung pentru clienții Carrefour, Minus la Sută. Astfel, oferim un sprijin real celor care ne vizitează, asigurându-i că vor găsi la rafturile magazinelor noastre produsele de care au nevoie zilnic, la prețuri accesibile. Minus la Sută reprezintă un răspuns concret la impactul fluctuațiilor economice recente, cu impact general în piață. Astfel, nu vorbim de o promoție tradițională, ci de o nouă componentă a platformei noastre de pricing gândită pentru a susține puterea de cumpărare a clienților într-un context de inflație, indiferent de cum aleg să cumpere de la noi: din magazinele hiper și market sau online. În calitate de companie centrată pe client, căutăm mereu soluții prin care să creăm conexiuni strânse cu clienții, oferindu-le încredere zi de zi”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.
Reducerile vor fi aplicate în mod constant
O noutate semnificativă a acestei măsuri constă în impactul pe termen mediu spre lung. Reducerile vor fi aplicate în mod constant, nu doar pe o perioadă limitată. Există posibilitatea de extindere a valabilității programului în funcție de relevanța sa pentru clienți. În acest mod, se va asigura celor care merg la Carrefour stabilitate și predictibilitate în cheltuieli.
Pentru a oferi o experiență completă și rapidă la cumpărături, Carrefour extinde programul de reduceri și în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienții pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor. Ei pot plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro. Pot folosi și aplicațiile partenere, cum ar fi BRINGO, Glovo și Tazz.
Alte campanii pe lângă programul „Minus la Sută”
În plus față de programul „Minus la Sută”, în magazinele retailerului se desfășoară și alte campanii.
Printre acestea se numără „Top 100 Produse HIT”, în cadrul căreia sunt selectate săptămânal produsele cele mai apreciate de către clienți și sunt puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail. De asemenea, există și campania „Bonul de Weekend”, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în zilele de weekend. Totodată, clienții fideli sunt obișnuiți cu promoțiile săptămânale disponibile în cadrul programului de loialitate Act for Good.