Cântecele lui Aurelian Temișan, ale Angelei Similea sau ale Aurei Urziceanu, decorul special, ținutele în stilul Disco ale angajaților Carrefour, toate acestea vor aminti de distracția de odinioară și vor stârni nostalgia vizitatorilor.
Pentru că amintirile frumoase trebuie păstrate cu drag, dar și împărtășite cu cei mai tineri, Carrefour a amenajat în aer liber spații în care copiii pot juca șotron sau castel, pot desena pe asfalt și se pot întrece cu biciclete. În magazine, părinții și bunicii îi pot învăța jocuri precum ”Nu te supăra, frate!”, ”Piticot”, ”Marocco” sau ”Șah”.
”Pentru români, ziua de 1 mai este specială, fie pentru că ne duce cu gândul la o simplă mini vacanță la mare, fie pentru că ne îndeamnă la contemplarea vremurilor de altădată. Pentru cei care vor să redescopere distracția de odinioară, precum și cele mai îndrăgite branduri ale anilor '80, Carrefour a pregătit o săptămână de distracție într-un decor specific de alimentară”, explică Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.
Grupul francez operează în România 171 de magazine (25 hipermarket-uri „Carrefour”, 80 supermarket-uri „Market”, 65 magazine de proximitate „Express”, plus un magazin online). După cifra de afaceri din 2012 – cca. 986 mil. euro -, Carrefour România este a 12-a cea mai mare companie de pe piaţa locală.