Carrefour România intră pe segmentul supermarket-urilor

Retailerul francez a semnat un protocol de accord privind achizitia societatii Artima, la un pret de 55 de milioane de euro, informeaza un comunicat Carrefour. Prin aceasta tranzactie, Carrefour intra pe segmentul supermarket-urilor in Romania. Achizitia ilustreaza strategia grupului Carrefour de a-si intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local. Aceasta permite de asemenea extinderea acoperirii geografice a grupului fra

Retailerul francez a semnat un protocol de accord privind
achizitia societatii Artima, la un pret de 55 de milioane de euro, informeaza
un comunicat Carrefour. Prin aceasta tranzactie, Carrefour intra pe segmentul
supermarket-urilor in Romania.

Achizitia ilustreaza strategia grupului Carrefour de a-si
intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi format, sub un
singur brand, adaptata local. Aceasta permite de asemenea extinderea acoperirii
geografice a grupului francez in Romania.

Artima detine in present 21 de supermarket-uri in vestul
Romaniei cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 metri patrati. Compania a
realizat in 2006 vanzari de 75 milioane de euro fara TVA si prevede la sfarsitul
lui 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 95 milioane de euro fara TVA.

In 2006, Carrefour a realizat in Romania vanzari de 510 milioane de
euro fara TVA. Compania opereaza 10 hipermarket-uri in Romania.

Sursa: Capital