Retailerul francez Carrefour are în plan deschiderea a 100 de super şi hipermarketuri pe piaţa din Turcia în 2010, după ce pentru anul în curs vizează finalizarea extinderii reţelei cu 60 de unităţi. De asemenea, compania franceză vrea să deschidă alte 100 de magazine sub brandul low-cost "Hard Discount". "Aceasta este o perioadă prielnică pentru extindere şi investiţii, în Turcia", a declarat unul dintre purtătorii de cuvant al grupului. De la începutul acestui an Carref
Retailerul francez Carrefour are în plan deschiderea a 100 de super şi hipermarketuri pe piaţa din Turcia în 2010, după ce pentru anul în curs vizează finalizarea extinderii reţelei cu 60 de unităţi.
De asemenea, compania franceză vrea să deschidă alte 100 de magazine sub brandul low-cost „Hard Discount”.
„Aceasta este o perioadă prielnică pentru extindere şi investiţii, în Turcia”, a declarat unul dintre purtătorii de cuvant al grupului.
De la începutul acestui an Carrefour a deschis pe piaţa turcă 39 de supermarketuri şi trei hipermarketuri, cât şi 74 de magazine Hard Discount. Planurile companiei nu se opresc aici încă, urmatăoarea locaţie urmând să fie inaugurată la finele acestei luni.
Conform informaţiilor apăture în presa străină în urmă cu o săptămână, grupul francez ar putea să se retragă de pe pieţele emergente din China şi Brazilia. Proiectul de cedare a activităţii din aceste două ţări este realizat sub presiunea acţionarilor Colony Capital şi Bernard Arnault.
Conform estimărilor presie franceze, valoarea activităţii din Brazilia este de aproximativ 4 miliarde de euro, iar cea din Asia, la 5 miliarde de euro.
SURSA: Bloomberg