Aceleaşi surse susţin că fondurile de investiţii Advent International, Penta Investments şi Mid Europa Partners (MEP) se numără printre posibilii concurenţi la preluarea societăţii, evaluată de Emperia la 900 milioane de zloţi.

Directorul general al Emperia, Artur Kawa, a refuzat să comenteze cu privire la identitatea posibililor cumpărători precizând că ‘în zilele următoare, după o analiză atentă cu consultantul nostru, vom alege companiile cu care vom trece în faza următoare’.’Intenţionăm să semnăm un acord cu un potenţial investitor la finele acestui an’, a adăugat Artur Kawa.

Divizia de retail a Emperia, scoasă la vânzare la începutul acestui an, include mărci precum Stokrotka, Groszek şi Lewiatan. Luni a expirat termenul limită pentru depunerea de oferte preliminare în procesul de vânzare a retailerului polonez.

La începutul acestui an, MEP a preluat Zabka, unul din cele mai mari lanţuri de distribuţie din Polonia, de la grupul Penta pentru 400 milioane de euro (541 milioane de dolari) în timp ce Emperia a fost nevoită să renunţe la o tranzacţie de 926 milioane de zloţi vizând vânzarea diviziei sale de retail către rivalul Eurocash în condiţiile în care nu a reuşit să obţină aprobările necesare.

Carrefour a intrat în România în 2001 şi, în zece ani de activitate pe piaţa românească, a creat 8.500 de locuri de muncă şi a ajuns la 58 de centre proprii de vânzare, dintre care 23 de hipermarketuri şi 35 de supermarketuri, în 33 de oraşe din ţară.
SURSA: Agerpres