Cu această ocazie, au fost oferite 300 de noi locuri de muncă. De asemenea, magazinul, cu o suprafață de vânzare de 7.471 de mp, dispune și de 1.000 de locuri de parcare, gratuite.

„Elementul de noutate pentru cei mici este locul de joacă special amenajat lângă <>  în care copiii, întâmpinaţi de casiere costumate ca în poveşti sau desene animate, se pot distra cât timp părinţii îşi fac cumpărăturile. Pentru cei mari, am pregătit 4 case de marcat <> pentru mai multă rapiditate, fiind al doilea hipermarket Carrefour din România dotat cu această tehnologie, în contextul în care timpul este cea mai valoroasă resursă”, a declarat Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În România, Grupul  numără 311 magazine dintre care 33 hipermarketuri ‘Carrefour’, 225 supermarketuri (207 magazine ‘Market’ si 16 magazine’Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online.