Retailerul francez a inregistrat in al doilea trimestru venituri de 22,6 miliarde de euro, in crestere cu 5,9% fata de aceeasi perioada a anului precedent, conform asteptarilor, informeaza CNBC.
Vanzarile Carrefour din Franta s-au ridicat la 10,4 miliarde de euro, in crestere cu doar 0,13% fata de al doilea trimestru din 2006. In restul Europei, retailerul a inregistrat vanzari de 8,53 miliarde de euro in aceasta perioada, in crestere cu 5,8%. In Italia, vanzarile companiei au depasit 1,7 miliarde de dolari datorita programului de extindere desfasurat de Carrefour. Totodata, vanzarile din America Latina au inregistrat o crestere de 34,9% in al doilea trimestru, la 2,32 miliarde de euro, datorita programului de extindere al companiei.
Veniturile Carrefour din Asia s-au cifrat la 1,38 miliarde de euro si au crescut cu 13,6% fata de al doilea trimestru din 2006.Carrefour intentioneaza sa isi continue programul de extindere, mai ales in Polonia unde saptamana trecuta a primit permisiunea de a cumpara lantul de magazine Ahold.
Sursa: Capital