Aproximativ 200 de angajaţi din 60 de comitete din industria auto au discutat probleme legate de modernizarea vehiculelor, motoarele pe benzină şi motorină, dispozitive de frânare şi de transmisie, ambreiaje, precum şi sisteme de evacuare a gazelor de eşapament, a informat Der Spiegel, citând o scrisoare a autorităţii de concurenţă.
Volkswagen a recunoscut un posibil comportament anticoncurenţial, într-o scrisoare trimisă în 4 iulie autorităţii de concurenţă, susţine revista germană.
Producătorii auto au discutat ce alegeri au în privinţa furnizorilor şi a preţului componentelor. Din 2006, companiile auto analizează costul tehnologiei AdBlue, un produs aditiv pe bază de uree, care reduce substanţial emisiile poluante ale motoarelor diesel, a anunţat Der Spiegel.
Reprezentanţii Daimler – care deţine brandul Mercedes-Benz – au refuzat să comenteze informaţia.
Un purtător de cuvânt al grupului Volkswagen AG, care deţine brandurile Porsche şi Audi, a refuzat de asemenea să discute de acest subiect.
AGERPRES