Care mai si costa. Nu mult, dar suficient cat sa adune, de la 400.000 de firme, bani buni pentru buget.Astfel, ce trebuia sa micsoreze volumul de munca nu face altceva decat sa mareasca birocratia. Ca o dovada in plus a nebuniei care domneste in sistem, unii intreprinzatori au cumparat registrele fara sa plateasca TVA, iar altii au achitat si taxa pe valoare adaugata. Mai mult, in functie de institutia distribuitoare, unii dintre acestia din urma au primit facturi cu rubrica de TVA, iar altora li s-au eliberat facturi unde TVA nu este evidentiata. Nici specialistii consultati nu au putut cadea de acord asupra acestor contradictii. Unii spun ca este normal sa existe diferente, in timp ce altii cred ca TVA ar trebui sa apara pe toate facturile.Cat despre contradictiile privind sistemul alternativ care ar urma sa fie introdus si oportunitatea lui, acestea sunt ceva mai mari. Daca guvernantii spun ca multi agenti economici nu s-au dovedit pregatiti pentru implementarea noii proceduri de evidenta, reprezentantii intreprinzatorilor cred ca instabilitatea si impredictibilitatea legislativa nu fac altceva decat sa le afecteze afacerile.Nici forma sub care va fi tinuta evidenta nu e inca stabilita, inca o proba a haosului din domeniu. Daca sunt voci care cer mentinerea suportului clasic in paralel cu cel magnetic, de teama ca acesta din urma s-ar putea deteriora in timp, altii dau exemplul tarilor occidentale, unde cartile de munca electronice functioneaza fara probleme.