În timp, muzica va apărea pe CD-uri numai în ediții limitate, iar principalul canal de distribuție pentru ele va fi Amazon, care este deja cel mai mare retailer online în acest sens.

Vestea nu îi surprinde pe cei care lucrează în domeniu, care au numeroase argumente: CD-ul este scump de produs, chiar și atunci când nu se vând, costă depozitarea, iar o casă de discuri trebuie oricum să plătească bani distribuitorului atunci când CD-urile sunt returnate. Pe scurt, renunțarea la formatul de CD va facilita concentrarea pe marketingul sau lansarea produsului și nu pe distribuția lui.
Pe termen lung, asta va însemna și dispariția magazinelor magazinelor de muzică acre se bazează exclusiv pe astfel de produse. Amazon va beneficia cel mai mult de pe urma schimbării și va deveni cu siguranță singurul jucător în materie de distribuție a puținelor CD-uri care vor mai exista după 2012.

Cei de la Side Line se întreabă spre final care alt mijloc media este pe cale de dispariție. Cum era de așteptat, ei au identificat presa scrisa ca fiind următorul colos, pe ale cărui ruine se va consolida presa online.