MarketOnline.ro sporeste atentia acordata segmentului de afiliere care in acest moment a inceput sa castige tot mai mult teren printre instrumentele de marketing online din Romania. Pentru a avea o campanie atractiva si avantajoasa in acest sens, MarketOnline.ro a marit nivelul de comisionare de pana la 7%, a implementat o procedura automata de procesare a comisioanelor pentru a fi cat mai transparent fata de afiliatii sai si a lansat pentru acestia un concurs “Cel mai bun afil
MarketOnline.ro sporeste atentia acordata segmentului de afiliere care in acest moment a inceput sa castige tot mai mult teren printre instrumentele de marketing online din Romania. Pentru a avea o campanie atractiva si avantajoasa in acest sens, MarketOnline.ro a marit nivelul de comisionare de pana la 7%, a implementat o procedura automata de procesare a comisioanelor pentru a fi cat mai transparent fata de afiliatii sai si a lansat pentru acestia un concurs “Cel mai bun afiliat” cu premii surpriza!
”In primul rand ne-am gandit sa acordam comisioane mult mai mari pe anumite categorii de produse acestea situandu-se intre 2% si 7%. Chiar daca procentual aceste comisioane nu par foarte mari fata de altele oferite in afara domeniului IT&C, trebuie sa luam in calcul si valoarea medie mult mai mare a comenzilor oferite de noi. Astfel, valoarea finala comisionata si incasata de catre afiliati este una interesanta.
Pentru a spori increderea afiliatilor in ceea ce priveste procesarea comisioanelor am dezvoltat un modul prin care aceasta actiune se petrece AUTOMAT, astfel ca nu va exisa nici un dubiu in ceea ce priveste corectitudinea parteneriatului MarketOnline – Afiliati.
Iar pentru a rasplati afiliatii sai, MarketOnline va organiza trimestrial un concurs “Cel mai bun afiliat” care va avea un cadou surpriza pentru acela care in decursul a trei luni va reusi sa faca cele mai multe comisioane” declara Catalin Mihailescu, Managing Partener al magazinului www.marketonline.ro.