Proiectele puse la punct de managerii comerciali sau de cei de vânzări sunt pe cât de complexe, pe atât de importante. Iar cheia unor rezultate cât mai performante stă în comunicarea pe care fiecare o stabilieşte, încă de la bun început, cu echipa sa.
Astăzi, nicio companie nu poate funcţiona fără aceşti specialişti, care sunt parte integrantă din tot ceea ce se întâmplă şi care vin cu soluţii pentru eficientizarea activităţii.
La această catgorie au concurat: c Mihai Barbu – Flanco Retail, Lucian Neagu – Agricover Credit Ifn Sa, Octavian Matache – Impact Developer & Contractor, Răzvan Vasile – Alexandrion Grup, Cătălin Dumitreasa – Elis Pavaje, Florina Ganga – Lagermax Aed România, Amelia Dinu – Medicover, Bogdan Badea – Ejobs Group, Cristina Pîrjol – Fashion Days Group.
Premiul I a fost câștigat de Tom Vermeiren, cirector comercial al Carrefour România, trofeul fiindu-i înmânat de ministrul Comunicațiilor, Augustin Jianu.
sursa foto
„Sunt surprins și impresionat. Am încercat să fim cât mai aproape de clienții noștri oferindu-le produse accesibile. Lucrăm intens pentru asta. Și muncim alături de câți parteneri români este posibil. Vom face asta foarte serios și în continuare. Nu este doar premiul meu, ci al întregii echipe Carrefour care a înțeles că trebuie să fim cât mai aproape de titulatura de «retailer român» pentru ca lucrurile să meargă bine“, a declarat Tom Vermeiren.
Locul II: Răzvan Vasile, director comercial, Alexandrion Group
Consolidarea pe piață a brandurilor companiei, toate contribuind la cifra de afaceri în creștere, este motivul pentru care Răzvan Vasile, directorul comercial Alexandrion Grup, a obținut locul 2 al categoriei „Cel mai bun manager de vânzări“ din cadrul Galei Capital – Excelență în Management 2017. „Ultimii 3 ani petrecuți alături de Alexandrion au însemnat un volum impresionant de muncă în echipă și foarte mută pasiune. Transpusă în cifre, această muncă înseamnă o creștere a volumului de vânzări cu peste 60%. Totul odată cu o consolidare a poziției de lider pe fiecare segment al pieței băuturilor spirtoase și o creștere a profitabilității de peste cinci ori“, a menționat Răzvan Vasile.
Locul III: Cătălin Dumitreasa, director comercial, Elis Pavaje
Lider al pieței de prefabricate mici, Elis Pavaje și-a propus creșterea afacerilor cu circa 14% în 2017. Până atunci însă, premiul 3 al categoriei „Cel mai bun manager de vânzări“, a mers către Cătălin Dumitreasa, directorul comercial al companiei, pentru îndeplinirea țintei de a majora business-ul cu un procentaj din două cifre în 2016.
„Suntem pe piața românească de 26 de ani, iar rezultatele de vânzări au fost, din fericire, doar în creștere. Trebuie să recunoaștem că și piața ne-a ajutat foarte mult“, a declarat Bianka Dobre, directorul de marketing al Elis Pavaje, cea care a ridicat premiul în numele lui Cătălin Dumitreasa. Potrivit directorului de marketing al Elis Pavaje, mai sunt mulți pași de făcut până la maturitatea pieței de pavele. „Din fericire clienții devin tot mai interesați să-și renoveze curțile, să aducă frumosul în amenajarea exterioară, să petreacă mai mult timp afară și sperăm să existe cât mai multe investiții pe partea de infrastructură”, a mai spus Bianka Dobre.