Stock Logos a realizat o listă a preţurilor celor mai celebre logo-uri. Ţinând cont că acestea pornesc de la 0 dolari şi urcă până la 211 milioane de dolari, se poate spune că valoarea în bani a logo-urilor rămâne incertă.
Un exemplu recent este cel al companiei Microsoft. După 25 de ani în care logo-ul său a căpătat notorietate la nivel internaţional, compania a decis să treacă la o nouă identitate vizuală. Dacă ar fi angajat o firmă specializată, Microsoft ar fi plătit peste jumătate de milion de dolari. Compania a hotărât, în schimb, să mizeze pe talentul angajaţilor, iar rezultatul a fost următorul:
Iată, aşadar, cât au costat câteva dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume:
BBC – 1,8 milioane de dolari
Coca-Cola – 0 dolari
BP – 211 milioane de dolari
Twitter – 15 dolari
Google – 0 dolari
Jocurile Olimpice de la Londra 2012 – 625.000 dolari
Nike – 35 de dolari
Pepsi – 1 milion de dolari
Sursa: Mashable