NBC, televiziunea care va transmite cel mai urmărit eveniment din Statele Unite, a vândut 95% din spaţiul publicitatar la preţuri record.
La această ediţie a SuperBowl, care va avea loc pe 1 februarie, companiile care vor să aibă o reclamă de 30 de secunde trebuie să plătească nu mai puţin de 4,5 milioane de dolari. Anul trecut, tariful a fost de 3,5 milioane de dolari.
Printre companiile care au cumpărat spaţiu publicitar se numără:
Anheuser-Busch InBev (Budweiser): şapte reclame de 30 secunde
Avocados From Mexico: 30 secunde
Coca Cola: 60 secunde
Doritos: 2 reclame de 30 secunde
Pepsi: 30 secunde
Kia, Mercesdes-Benz, Nissan, Snickers, Toyota, Skittles, McDonald's, Dove Men+Care
În pauza finalei SuperBowl 2015, vor cânta Lenny Kravitz şi Katy Perry.. Anul trecut, cântăreţul Bruno Mars şi rockerii de la Red Hot Chili Peppers au cântat în faţa a aproape 111,5 milioane de telespectatori.
Deşi finala campionatului de fotbal american este un eveniment major în Statele Unite, artiştii invitaţi să cânte în pauză nu primesc niciun onorariu, spectacolul fiind un mijloc extraordinar pentru ei să îşi facă promovare, cum s-a întâmplat în 2012 cu Madonna, la lansarea albumului M.D.N.A., şi în 2013 cu Beyonce.