Și pentru că Google este omniprezent când vine vorba de promovare, la fel de importantă este partea de promovare Google Ads printr-o agentie PPC si Google Ads, prin intermediul căreia ai putea crește cu ușurință, organic, constant, inteligent. Dacă vrei să afli cum poți realiza campanii Google Ads cu succes și să înțelegi cum funcționează ele, vei găsi detalii în cele ce urmează.
Cum funcționează Google Ads?
Scopul promovării online este, bineînțeles, atât acela de a-ți face cunoscut brandul și de a promova produsele disponibile sau serviciile oferite unei audiențe cât mai mari, cât și de a-i motiva pe cei din jur să te aleagă, în detrimentul competitorilor.
Orice strategie de promovare Google Ads se bazează în primă fază pe alegerea unor cuvinte cheie și pe realizarea, respectiv asocierea acestor reclame cu sintagmele cheie aferente. În funcție de cât de bine sunt alese aceste cuvinte cheie, în funcție de corelația și relevanța lor cu business-ul tău, acestea pot contribui la o mai bună vizibilitate în online.
Vei găsi astfel de reclame Google Ads pe rețelele de socializare, în materiale text, pe bloguri și site-uri diverse, videoclipuri pe YouTube, pagini de filme și seriale online. Reclamele inteligent formulate (conținut și setări) vor fi afișate în funcție de tendințele de căutare zilnice din mediul online al utilizatorilor, iar astfel vei obține vizibilitate.
Atunci când reclamele sunt realizate într-un mod creativ, bine targetate și atrag atenția, userii vor fi îndemnați să dea click și să realizeze conversii. Totodată, prin intermediul click-urilor și a unor campanii PPC puternice vei putea să crești traficul pe site, să monitorizezi traficul care ajunge pe site-ul tău, numărul vizualizărilor de reclame și alți indici care te ajută să-ți ajustezi campania cât mai bine, pentru a produce rezultate din ce în ce mai bune.
Cu cât vei investi mai mult în campanii Google Ads, cu atât vei putea observa o tendință de creștere atât la nivelul vizibilității și al traficului pe care-l poți aduce pe site-ul tău, cât și la nivel financiar, prin creșterea numărului de solicitări și comenzi privind produsele sau serviciile tale.
Creșterea organică prin Google Ads
Printre cele mai utilizate tehnici actuale de creștere a vizibilității în online se numără promovarea prin concursuri și prin creare de conținut (pe blog, pe alte site-uri), dar aceasta este o metodă de promovare care tinde să fie mai lentă, mai scumpă și mai puțin eficientă decât campaniile Google Ads bine realizate.
Google Ads promovează o creștere organică de ansamblu pentru o afacere prin faptul că direcționează trafic relevant și consistent spre un site. Astfel, Google conferă valoare afacerii respective care va fi percepută ca fiind una demnă de luat în considerare pentru domeniul în care activează.
Dacă punem în balanță beneficiile campaniilor Google Ads bine realizate și potențialul campaniilor clasice de promovare (broșuri, târguri, concursuri, rețele de socializare), vom descoperi rapid că Google Ads este mult mai eficient. Asta pentru că reclamele Google Ads țintesc exact cercul de potențiali clienți pe care îi poate avea o afacere.
În momentul în care un business face reclame Google Ads puternice, cu un conținut atrăgător, cu setări adecvate în materie de cuvinte cheie relevante și public țintă, acele reclame vor rula și se vor afișa exclusiv pe segmentul ales.
În mod automat, eficiența acestor campanii de promovare va fi mai mare. Chiar dacă la prima vedere campaniile Google Ads par să acționeze doar pe termen scurt (atât timp cât ai buget și îți finanțezi campaniile), de fapt, Google Ads aduce un aport extrem de valoros pentru creșterea organică. Traficul intens aduce valoare site-ului și paginile foarte vizitate vor crește apoi organic în grațiile motoarelor de căutare.
Cine te poate ajuta cu campanii de Google Ads?
Oricine poate realiza campanii Google Ads însă, bineînțeles, eficiența acestora va fi asigurată de acele campanii care sunt derulate în mod corespunzător. O astfel de campanie implică timp și viziune, motiv pentru care, îndrumarea unui specialist este esențială. De aceea, dacă nu ai cunoștințe în ceea ce privește realizarea acestor campanii, recomandarea este să apelezi la servicii de Google Ads oferite de profesioniști.
Diferența se poate resimți cu precădere când vine vorba de afacerile aflate la început de drum care necesită o abordare atentă, pentru că și bugetul disponibil promovării va fi mai redus. Trebuie avut în vedere că, pe o piață atât de dezvoltată în care există o competiție atât de vastă, creșterea și dezvoltarea unei afaceri este o adevărată provocare. Orice pas greșit poate duce la închiderea timpurie a afacerii, iar alegerile corespunzătoare te pot ajuta să previi neplăcerile și să ajungi acolo unde ți-ai propus.
Poți căuta o agenție Google Ads și o agenție PPC specializată în domeniul promovării și creșterii organice care să stabilească cele mai relevante soluții pentru afacerea ta. Având la dispoziție serviciile unei agenții de marketing și a specialiștilor cu o vastă experiență de lucru în acest domeniu, vei investi mult mai atent în promovarea și evoluția afacerii tale, evitând o serie de potențiale eșecuri ce ar putea apărea în demararea unor astfel de campanii fără lipsă de experiență și viziune.
Agențiile PPC analizează atent profilul fiecărei afaceri în parte, stabilind care sunt cele mai relevante cuvinte cheie și modalități prin care se poate contribui la creșterea vizibilității. Bineînțeles, evoluția unei afaceri în baza campaniilor Google Ads poate necesita timp și răbdare, indiferent de tipul de campanie aleasă, de bugetul disponibil și de modalitățile de promovare adoptate. Așadar, nu te aștepta ca afacerea ta să capete o vizibilitate mare chiar din primele momente ale inițierii unei campanii PPC.
Cert este că, prin intermediul agenției PPC potrivite, poți transforma cu succes timpul și campaniile de promovare în bani. O agenție PPC și Google Ads cu experiență va stabili modalitățile ideale pentru a face ca reclamele Google să lucreze în favoarea afacerii tale.