Ne aflăm în plin sezon de gripă. Iar recentele amenințări neașteptate precum noul coronavirus apărut din China sau situațiile de probleme respiratorii în urma unor dezinfecții ne fac să privim cu mai multă precauție starea noastră de sănătate.
Riscul cel mai mare îl întâlnim la locul de muncă și atunci când ne deplasaăm către și dinspre serviciu. Iar pentru aceste situații există chiar anumite prevederi legale pe care companiile sunt obligate să le respecte. Din păcate, în mentalul nostru colectiv – atât angajați cât și angajatori – considerăm Siguranța și Sănătatea în Muncă doar din punct de vedere al unui teanc de hârtii care trebuie semnate și păstrate la dosar. Totuși, dacă această chestiune ar fi luată în serios, ar fi mai bine pentru ambele părți implicate. Angajații ar putea fi mai sănătoși și mai feriți de pericole și angajatorii mai prosperi în urma productivității crescute.
Daniel Milicescu, managing partner al Eurofin Consult, a explicat pentru CapitalTV ce obligatii au firmele fata de proprii angajati in acest domeniu.