După o perioadă de măsurare continuă de o lună de zile, SATI a publicat datele de trafic ale discovery.ro, site-ul postului de televiziune omonim, în conformitate cu Regulamentul de Organizare și Funcționare al Departamentului Internet al BRAT, scrie refresh.ro.
Astfel, discovery.ro a înregistrat în primele zile ale anului o medie de 1448 vizitori unici pe zi, în creștere față de cele 30 de zile de măsurare, din 24 decembrie 2012, site-ul raportând în toată perioada masurată o medie de 1319 vizitatori unici. O cifră care spune multe despre cât de interesați sunt românii de Discovery, post care a fost scos cu scandal mediatic din grila companiei RCS-RDS. Totuși, trebuie să precizăm că site-ul nu are un conținut atât de dinamic care să atragă un număr mare de vizitatori.
RCS&RDS a renunțat la Discovery fiindcă nu mai are audienţă
Reprezentanții companiei de cablu au justificat scoarea postului din grilă prin faptul că tarifele sunt mari în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor Discovery este de 1%.
În ianuarie – noiembrie, Discovery Channel a fost lider de audiență pe segmentul posturilor de documentare, cifrele postului de televiziune oscilând între 13.000 de telespectatori, în medie, pe minut, pe intervalul all day şi 22.000 de telespectatori.
"RCS & RDS nu intenţionează să renunţe la difuzarea canalelor documentare ci doar să le înlocuiască pe unele dintre acestea. Compania noastră nu poate fi de acord să continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de 3 ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toţi abonaţii săi, în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor Discovery este de aproximativ 1%. Nu putem accepta principiul: 1% doresc şi 100% plătesc!", anunța compania RDS la momentul respectiv.