În centrul noii strategii de dezvoltare Orange se află serviciile Orange Care, în cadrul căruia clienţii beneficiază de conturi personale de utilizatori şi au acces la SIM Agenda Back-up, asigurarea pentru telefon, card de date şi modem, transfer de conţinut, accesorizare, redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă ş.a.m.d.

Coordonatele primilor doi ani de servicii Orange Care

Aproximativ 12.500 de telefoane ajung în Service Center-ul Orange, iar 90% dintre cazuri sunt soluţionate în maxim două zile. Mai mult, 70% dintre telefoanele care ajung în cele trei Care Center Orange din Bucureşti sunt
reparate pe loc. Serviciile sunt disponibile atât pentru clienţii Orange, cât şi pentru clienţii altor operatori din România.

În ceea ce priveşte asigurarea pentru telefon, card de date şi modem, servicii existente pe piaţa din România de numai 2 ani, s-au înregistrat numai 60.000 de astfel de contracte.

Dacă la nivel de transfer de conţinut, Orange a încheiat 70.000 de astfel de tranzacţii, serviciul SIM Agenda Back-up a înregistrat până în prezent cca. 160.000 de clienţi, potrivit informaţiilor transmise în cadrul conferinţei Orange de astăzi.

Serviciile Orange Care au avut un mare succes la nivel de accesorii, dat fiind că de la apariţia acestuia s-a vândut mai mult de un accesoriu la fiecare client. Gama accesoriilor de la Orange este relativ largă, aceasta cuprinzând peste 250 de modele, dintre care 80 sunt destinate exclusiv iPhone.

Prezent la conferinţa Orange Care de astăzi, Julien Ducarroz (foto), Chief Commercial Officer B2C Orange România, a declarat că 25% dintre terminalele achiziţionate în ultima perioadă de clienţii Orange sunt smartphone-uri. În acest sens, Orange a susţinut peste 10.000 de sesiuni de coaching, iar în cadrul serviciului Smartphone Expert, aproximativ 12.000 de clienţi solicită suport anual.