Coincidență sau nu, nemții au publicat o serie de cifre care vin să completeze ce spun francezii: Conform studiului Qualitäts-Report realizat de Auto Zeitung, printre 15.000 de cititori, 89,1% dintre posesorii germani de Dacia sunt satisfăcuți sau foarte satisfăcuți de mașina lor.
Mai mult, 4 din 5 proprietari de Dacia nu au avut, în ultimele 12 luni, nicio problemă pe stradă cu mașina lor.
Cu toate acestea, La Pitești, "suntem la ani lumină depărtare de uzinele germane sau japoneze, complet automatizate", scrie Le Figaro, care constată că Dacia este produsă, aproape 100%, în urma unei munci manuale: de la sudură până la parbriz, aproape singura operațiune automatizată fiind vopsitoria.
Totuşi, aceiaşi nemţi care au o tehnologie atât de avansată de fabricare a automobilelor aşteaptă mai mult de 6 luni pentru ca Dusterul comandat să ajungă la ei de la uzina de la Piteşti.
DEZBATERE:
Sunteți mulțumit de Dacia?
Nemții și francezii sunt mulțumiți de Dacia. Ce spun românii?
9 decembrie 2010, 18:45
Ultima modificare în 9 decembrie 2010, 20:45
Cei de la Le Figaro au publicat ieri o cifră surprinzătoare pentru Dacia: 93% dintre proprietari nu au avut probleme cu ea din momentul în care au cumpărat-o, conform unui studiu Que Choisir, marca clasându-se pe locul al treilea după BMW și Renault.
Etichete: dacia
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Finanţele pregătesc introducerea unei taxe de intare în cazino
- Guvernul vrea să construiască anul viitor 400 de creşe
- Guvern: Clasificarea structurilor turistice se va face pe baza declaraţiei pe propria răspundere a proprietarilor
- Plata drepturilor salariale câştigate în instanţă amânate pentru 2012-2014
- Să plătești taxă pe autostradă și rovignetă nu înseamnă dublă taxare
- Mamele au de ales: concediu maternal de un an cu indemnizaţie de până la 3.400 lei sau concediu de doi ani cu indemnizaţie de până la 1.200 lei
- Toyota şi BMW folosesc baterii de laptopuri pentru vehiculele electrice
- Guvern: Declaraţie unică pentru contribuţiile sociale şi impozitul pe venit
- Șeful Raiffeisen: Multe dintre băncile străine îşi vor vinde reprezentanţele din România
- Ce interese are Germania să sprijine țări „falimentare”