Potrivit datelor Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), aproximativ 7.000 de vizitatori  au trecut pe la târg și numai 25% dintre aceștia s-au arătat dispuși să cheltuaiscă peste 500 euro pentru o vacanță, adică între 650 și 1.000 euro.
În total, în cele câteva zile (29 septembrie – 2 octombrie) s-au vândut vacanțe de câteva zeci de mii de euro, un nivel de vânzări mult mai mic față de cel înregistrat la Târgul de primăvară.
Nici nu e de mirare, având în vedere că cei care și-au permis pachete de peste 1.000 de euro au reprezentat doar 5%, destinațiile cele mai cerute în acest caz fiind cele exotice, printre care Dubai, Thailanda, India, Nepal, Indonezia.
Pe de altă parte, cele mai vândute pachete au fost cele pentru Viena, Cipru și Spania, iar city-break-urile s-au aflat printre opțiunile turiștilor.
Ediția 2011 a “ Winter Holiday ”  a reunit  peste 112 de expozanți, pe o  suprafață de peste  4.500  metri pătrați.