Potrivit anunțului prezentat de paginademedia.ro, costul de participare la licitația care va avea loc pe 29 noiembrie este de 10% din prețul de începere. Marca Jurnalul Național a fost evaluată la 7,6 milioane de lei (1,6 milioane de euro), scrie paginademedia.ro.Editura Intact a fost executată silit de tipografia G Canale & C SA pentru 171 de bilete la ordin, ce însumează 1,4 milioane de euro, care nu au fost încasate.
Până la data de 8 noiembrie 2012, Editura Intact, controlată de familia Voiculescu, nu a achitat creanţele cuprinse în 171 de bilete la ordin, aşa că executorul judecătoresc a dispus vânzarea mărcii pe 29 noiembrie, la sediul Biroului Executorilor Judecătoreşti Asociaţi Dumitrache şi Dumitrache.
Editura Intact a înregistrat un minus de circa 4 milioane de euro în 2011, potrivit celei mai recente ediţii TOP 300 Capital. Compania a avut afaceri de 9,6 milioane de euro în 2011, cu peste 42% mai puţin faţă de cele 16,7 milioane de euro din 2010. Familia Voiculescu se află pe locul 9 în TOP 300 Capital 2012, cu o avere de 600-650 milioane de euro şi afaceri în media, comerţ, agricultură şi industrie.
CÂT trebuie să depună companiile care vor să liciteze pentru MARCA JURNALUL NAȚIONAL
24 noiembrie 2012, 14:22
Ultima modificare în 24 noiembrie 2012, 16:22
Companiile care vor să liciteze pentru marca Jurnalul Național trebuie să depună suma de 168.000 de euro, potrivit anunțului publicat de G Canale & C SA, tipografia care execută silit Editura Intact.
Etichete: intact
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Discovery Channel, scos din grila RCS&RDS
- BLACK FRIDAY LA CAPITAL
- Se lansează UN NOU POST DE TELEVIZIUNE
- Poliţia ar putea colabora cu Facebook în realizarea anchetelor
- Nemulţumirile din media au un rezultat: modificarea Legii Audiovizualului „nu mai este de actualitate”
- Un proiect de modificare a Legii Audiovizualului stârneşte nemulţumiri în piaţa media. AFLĂ ce s-ar putea schimba
- Agenţia Brandstalk (The Group) se alătură reţelei internaţionale DDB Worldwide
- TVR News are acordul CNA pentru a emite. AFLĂ ce se schimbă!
- Agenţia condusă de Bogdan Naumovici semnează noile campanii Flanco
- Marca „Jurnalul Naţional”, scoasă la vânzare prin licitaţie publică