Dacă a existat vreodată un moment potrivit în care să se pună punct acestei emisiuni, lăsându‑i pe fani să implore după o continuare, atunci acesta e – nuanțează un specialist în branding care a dorit să rămână anonim – “ «Cronica Cârcotașilor» a reprezentat ceva inedit și cu totul special când era singura voce ironică. Acum, piața de divertisment e alta – concurența a venit puternic din urmă și i-a eclipsat pe cârcotași”, motivează el.
“Fără ei – amândoi -, nu există brandul ăsta“, crede și Bogdan Căruntu, brand designer la Headogen Brand Design. Cu alte cuvinte, spui „Cronica Cârcotașilor“, spui Huidu și Găinușă și fără ei, împreună, emisiunea nu va rezista pe termen lung.
Mihai Găinuşă are însă o altă variantă de răspuns: ”Facem o ediție specială miercuri (26 octombrie, de la 20:30, la prima TV – n.red) și în funcție de reacțiile primite decidem dacă mai continuăm sau nu”. Dar oricum ar fi, un lucru e deja sigur: Şerban Huidunu nu va mai prezenta emisiunea, "din respect pentru victimele cumplitului accident".
“Am trait în ultimul an încercări ale vieții pe care nu le doresc nimănui. Mă doare sufletul… Am creat în ultimii ani un fenomen numit <Cronica Cârcotașilor> de care sunt mândru şi care trebuie să continuie fără mine în rolul de prezentator!“, a scris, ieri, Şerban, pe blogul personal. Completarea – “Pe scurt, aş vrea să nu confundați omul Huidu cu emisiunea în sine (…) Este o emisiune de opinie care se foloseşte de umor! Atât! Pentru asta Cronica trebuie să continue!“ – poate însemna o confirmare indirectă că mai sunt destule pagini de scris în “Cronică“ și fără cel care i-a dat, de fapt, viață.
Emisiunea pamflet s-a născut, oficial, la televizor, în toamna lui 2000, sub titulatura de „Cronica Cârcotașului“, pentru că la momentul respectiv era spusă doar din perspectiva unui Șerban Huidu cu gura mare, care modera deja de trei ani un format similar al emisiunii, la Radio 21. În doi se cârcotește din 2001. Cu Mihai Găinușă la pupitru, show-ul a început să semene cu ruda sa italiană „Striscia la notizia“, de pe Canale 5. În cifre, cei aproape 11 ani de ”Cronică” înseamnă peste 300 de emisiuni, peste 26.000 de dude, bâlbe și perle televizate descoperite, plus mai bine de 8.500 de apariții „memorabile“ ale unor persoane publice surprinse în ipostaze care mai de care mai jenante și mai comice.
„Cronica Cârcotașilor“ este o coproducție Hodoronc-Tronc Production, compania lui Șerban – o afacere care a generat, anul trecut, venituri totale de circa 1,85 mil. euro și un profit net de puţin peste 700.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe, și Prima TV. Și tot un fel de coproducție este și între Hodoronc-Tronc și firma lui Mihai Găinușă, Trosc-Pleosc.
Cele de mai sus nu răspund, în mod evident, la întrebarea iniţială. Mai mult decât atât, se pare că ridică o serie de noi întrebări (unele evidente, altele mai puţin) al căror răspuns ține mai ales de feedback-ul emisiunii de mâine.
Singura certitudine e că, după 17 ani de carieră, Şerban Huidu se retrage din viaţa publică; parchetul Judecătoriei Braşov a început, pe 18 octombrie, urmărirea lui penală, pentru uciderea din culpă a trei oameni.
Cât valorează brandul “Cronica Cârcotașilor“?
25 octombrie 2011, 21:11
Ultima modificare în 26 octombrie 2011, 00:11
“Milioane de euro…dar e greu să vinzi un brand fără persoanele care îl fac de fapt”, a fost răspunsul vag al lui Şerban Huidu, într-o discuție anterioară. Acum, din moment ce Huidu nu va mai apărea în prim plan la Cronică, întrebarea e alta: fără el, mai are emisiunea vreun cuvânt de spus? Sau vreo valoare?
Etichete: accident mortal,
emisiune,
prima tv
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook