Mediafațada Cocor Channel a generat venituri de 1,4 milioane euro în 2011, în urma vânzării de spațiu publicitar outdoor.
Cocor Media Channel este singurul suport outdoor din țară dotat cu traffic counter – fațada media a magazinului Cocor a înregistrat, anul trecut, un trafic mediu de aproape 3 milioane maşini/lună pe şase din cele opt benzi de circulație ale bulevardului I.C.Bratianu, conform datelor de la Brigada Rutiera a Poliției Capitalei.
”Rezultatele obținute în 2011 arată interesul crescut al clienților pentru outdoor-ul digital spectacular. În plus, poziționarea Cocor Media Channel la kilometrul zero al Capitalei şi faptul că este singurul vehicul outdoor dotat cu traffic counter asigură brand-urilor atât maximul de vizibilitate cât şi datele necesare pentru evaluarea campaniilor”, a declarat Carmen Andrei, director Cocor Media Channel.
Pe lângă datele oficiale de trafic, Cocor SA a realizat studii proprii care arată ca timpul de staționare prin fața ecranelor este țntre 45 secunde şi 4 minute, în funcție de trafic. În acelaşi timp, expunerea participanților din trafic la mesajele afişate pe fațada media este între 2 – 7 ori/ săptămână, impactul fiind datorat în principal suprafeței mari şi a tipului de suport inovativ. Mediafațada oferă şi transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.
Anul trecut, Cocor Media Channel a transmis în direct şi meciul de box dintre Lucian Bute şi Jean Paul Mendy, eveniment preluat de marile stații TV ca ştire, dar şi finala turneelor BCR Open şi BRD Năstase Tiriac Trophy. De asemenea, Cocor Media Channel a difuzat şi decernările de stele de pe “Aleea Celebrităților” din Piața Timpului, proiect inițiat în ianuarie 2011 de către Cocor, Teatrul Metropolis şi Primăria Municipiului Bucureşti.
Cocor Media Channel – o investiție de peste 4 mil. euro – , are o suprafață de difuzare de 565 mp, prin 13 ecrane tip HD, pentru spoturi publicitare, dar şi pentru conținut non-comercial.