Conform statisticilor prezente pe platforma Statista.com, Bulgaria are un potențial important în ceea ce privește piața de publicitate digitală. Valoarea pieței este estimată pentru anul 2016 în jurul sumei de 54,5 milioane de dolari și se preconizează o creștere continuă în perioada următoare, iar pentru anul 2020 este estimată o valoare a pieței de peste 80 de milioane de dolari. Pentru anul 2016, 18.1 milioane de dolari ar proveni din publicitatea de tip display, ceea ce face ca acest segment să fie cel mai important din piață.
Cătălin Emilian a fost numit director regional în Bulgaria în cadrul RTB House
18 iulie 2016, 12:11
Ultima modificare în 18 iulie 2016, 12:35
Cătălin Emilian a fost numit director reginoal în Bulgaria în urma succesului obținut prin creșterea activității RTB House în România. Pe piața din Bulgaria, instituția activează deja de peste doi ani, întărindu-și poziția prin utilizarea de noi tehnologii în publicitatea digitală pentru magazine, advertiseri și producătorii care își doresc creșterea ratei de conversie în scopul optimizării bugetului pentru zona digitală.
Etichete: bulgaria,
catalin emilian,
Director Regional
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook