"Acordul este gândit de Ponta ca o umbrela politică pentru protecţia baronilor PSD. Ponta insistă pentru Comarnic-Braşov. Chiar nu îi spune nimeni că la preţul pe kilometru la care a gândit autostrada proiectul nu este finanţabil de către nicio bancă? O simplă consultare cu specialiştii din lumea financiară l-ar lămuri. Întrebarea este de ce a ajuns costul pe kilometru al autostrăzii Comarnic-Braşov atât de ridicat? Sunt costuri ascunse? Întreb. O altă întrebare: de ce se insistă pe drum expres Sibiu-Piteşti, când o autostradă Sibiu-Piteşti ar fi finanţabilă din bani europeni? Ce are de gând cu autostrada Iaşi-Târgu Mureș? O discuţie serioasă trebuie să înceapă de la aceste câteva raspunsuri", a mai scris oficialul PNL.

Ponta: Masterplanul de transport va rămâne sub formă de planşe dacă nu există acord politic

Masterplanul de transport rutier pentru următorii ani mai are nevoie de un pas esenţial pentru a nu rămâne sub formă de planşe, însemnând un acord politic între toate partidele, a declarat marţi premierul Victor Ponta.

"Acest masterplan (…) agreat şi cu respectarea condiţiilor impuse de Uniunea Europeană mai are nevoie de un pas esenţial însă. Altfel va rămâne sub forma acestor planşe. Şi anume: să mergeţi şi să discutaţi cu comisiile reunite – comisiile de transport şi din Senat şi din Camera Deputaţilor -, să aveţi o discuţie oricât de lungă necesară (…), după care voi invita împreună cu dumneavoastră liderii tuturor partidelor parlamentare, după care vom merge şi la preşedintele ţării şi ca să avem un masterplan care va avea succes trebuie ca, aşa cum am făcut azi şi am semnat toţi un acord naţional pe 10 ani pentru finanţarea Apărării, trebuie să avem un acord pe 10 ani pentru acest masterplan. Dacă nu îl avem, nu are rost să vă apucaţi de treabă", a afirmat Ponta la Ministerul Transporturilor.

Prim-ministrul a participat la prezentarea priorităţilor de infrastructură rutieră pentru perioada 2015-2016

CITEŞTE ŞI FMI nu mai are încredere în Ponta: Din cauza deraierii din campanie, cere în 2015 un deficit şi mai mic