Anul 2011 a adus o creştere de peste 25% a numărului de clienţi pentru magazinele din Grupul FIT pe fondul dezvoltării gamei de produse şi a interesului faţă de segmentul de comerţ online din România.
Segmentul IT continuă să fie unul deosebit de efervescent prin prisma numeroaselor lansări de tehnologii, game, produse, dar şi în contextul diverselor provocări precum inundaţiile din Thailanda, care au reprezentat un recul semnificativ pentru categoria componente.
Pe de altă parte, aproximativ 40% din cifra de afaceri PC Garage a fost reprezentată de componente în cursul anului 2011, iar magazinul şi-a concentrat atenţia pe partea de servicii pentru clienţi prin introducerea unor noi facilităţi (serviciul “Apel pierdut”, “Livrare a doua zi” etc) şi a pus accent pe consolidarea parteneriatelor cu principalii producători IT.
Mai departe, PC Fun a continuat strategia de a oferi o experinţă uşoară şi plăcută clientului final şi a întregit gama de produse cu ultimele noutăţi din categoriile smartphone, tablete şi ultrabook-uri. Totodată, pe segmentul electrocasnice, vânzările ElectroFun au crescut cu aproximativ 25% faţă de anul 2011.
Nu în ultimul rând, în luna octombrie 2011, grupul şi-a extins aria de activitate prin iniţierea proiectului Garage Mall: o platformă online cu variate categorii de produse precum anvelope, accesorii auto etc. În curând gama de produse va fi completată de accesorii fashion şi cosmetice.
“Anul acesta preconizăm continuarea trendului de creştere a pieţei IT&C. La nivel de grup, vom direcţiona investiţiile către îmbunătăţirea serviciilor şi dezvoltarea businessului prezent în acord cu cerinţele de pe piaţă”, a declarat Marius Ghenea.