Una dintre categoriile lider în ceea ce privește tranzacțiile online generate prin intermediul 2Parale în ultimele 12 luni a fost IT&C-ul. În perioada mai 2015 – aprilie 2016, a fost înregistrat un total de 42.000 de vânzări online în valoare de peste 30 milioane lei. Topul brandurilor care au generat cele mai multe vânzări online în ultimele 12 luni este reprezentat de nume ca: Samsung (6.000 de unități vândute), Philips (3.600 de unități vândute), Acer (1.900 de unități vândute), Asus (1.800 de unități vândute), Apple (1.100 de unități vândute) și Lenovo (peste 1.000 de unități vândute).
O altă categorie de produse care a performat în e-commerce în ultimele 12 luni a fost cea de fashion & beauty. Aceasta a generat peste 140.000 de vânzări online în valoare de aproximativ 29 milioane de lei.
Cele mai vândute produse online prin intermediul 2Parale au fost rochiile (peste 31.000 de bucăți) și pantofii (peste 12.000 de bucăți).
În perioada 1 mai 2015 – 30 aprilie 2016, afiliații 2Parale au trimis un trafic total de peste 48 de milioane de click-uri către mai mult de 500 de magazine online. Numărul de tranzacții online prin intermediul rețelei a crescut cu 25% față de perioada similară anterioară.
„Creșterea se datorează atât extinderii portofoliului de clienți și afiliați, cât și implicării noastre în managementul performanței pentru clienții de top, prin suport și programe de account management. Mă bucur că aceste rezultate s-au transpus în comisioane de peste 6 milioane de lei pentru afiliații noștri, în ultimele 12 luni”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.
Rețeaua 2Parale este formată din peste 47.000 de afiliați care promovează online produse și servicii ale unor branduri sau companii cum ar fi: Elefant.ro, Vola, Orange, Vodafone, Telekom, evoMAG, Avon, Provident, CEL.ro, Germanos, answear.ro, Zoot.