”Creșterea de 30% a vânzărilor indică un trend favorabil outdoorului digital spectacular în condițiile în care piața de publicitate outdoor a scăzut cu peste 15%. În luna decembrie am înregistrat și recordul de vânzări de 400.000 de euro, ceea ce susține potențialul în creștere al mediafațadei” a declarat Dan Bărbulescu, președintele consilului de administrație al Cocor S.A.
Media channel-ul COCOR este compus din 3.300 mp de iluminații și ecrane cu LED, a fost lansată în decembrie 2008 în urma unei investiții de 2.6 milioane de euro, fiind până acum cea mai mare investiție în componența high-tech a magazinului Cocor. Potrivit reprezentanților companiei, este cea mai mare fațadă media din Europa.
Câți bani se fac din reclamele de pe magazinul Cocor
22 februarie 2011, 11:26
Ultima modificare în 22 februarie 2011, 13:26
Cocor Media Channel a generat în 2010 vânzări de 1,7 milioane de euro în urma vânzării de spațiu publicitar outdoor. Rezultatele le depășesc cu 30% pe cele înregistrate la nivelul anului 2009.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Deputaţii au eliminat, săptămâna aceasta, taxa TV
- La BCR Leasing se ară cu elefanții
- Naumovici despre Patriciu: Dacă ai făcut banii ușor, poți să-i și arunci ușor
- Falimentul Cațavencu va fi pronuntat la 3 mai
- Eminem, un adevărat succes pentru Chrysler
- O reclamă pe care cei de la Apple nu vor ca tu să o vezi
- Audi ia în râs Mercedes!
- Cine răspunde pentru conţinutul postat pe site?
- AOL va achiziţiona Huffington Post pentru 315 milioane de dolari
- Euronews produce știri pentru Air France